The Retreat
April 19, 2024, 05:29:35 am
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Welcome to the Retreat.

 
  Home Help Arcade Gallery Staff List Calendar Login Register  

Secretcy to protect the criminals ONLY ?

Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Secretcy to protect the criminals ONLY ?  (Read 147 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Artiste
artist extraordinaire
Hero Member
***
Offline Offline

Posts: 9354


« on: October 27, 2013, 04:51:33 am »

Divulgation comme on ne me donne pas les / le nom de la plaignante du plaignant ni toute information sur les plaintes ?

 

Déclamation

Pour ordre de divulgation

Je demande un ordre de la / du juge de paix ou, de la juge / du juge:

Pour que la Ville du grand Sudbury et sa Force policière aussi bien que le Gouvernement de l’Ontario me divulgue les noms / le nom des / de la / du plaignant(es), des plaintes innombrables, excessives et répétitives (dans plusieurs départements cibles ) sans fondement dans différents départements, aussi bien que tous renseignements (information, photos, ordres, notes, etc.,) sur plusieurs sujets ; telles divulgations par leur Accès a l’information et de la vie privée. Je fais aussi pour  telles demandes de divulgations pendant déjà plusieurs années auprès de Commission à l’information et à la protection de la vie privée en Ontario, bureau Toronto, du Gouvernement de l’Ontario.
Pour transparence et aussi afin d’identifier qui me harcelle perpétuellement pour voler ma propriété et de celles d’autres bonnes citoyennes et bons citoyen en mon patelin, ma communauté, Sudbury et ailleurs en Ontario, au Canada. Je demande ceci selon mes droits des Chartes de droits civils du Canada et celle de l’Ontario, pour la /ma vie humaine pour Association, Liberté, Justice, Paix, entre autres.

Donc, pourquoi que les Governements au Canada ne donne pas le nom de la plaignante, du plaignant, est-ce que pour proteger seulement les criminels?

www.langdonart.com
Report Spam   Logged

Share on Facebook Share on Twitter

Artiste
artist extraordinaire
Hero Member
***
Offline Offline

Posts: 9354


« Reply #1 on: October 27, 2013, 12:15:40 pm »

When I try to get names of person making ceaseless complaints, I get it marked blackened by magic marker by City of Sudbury Ontario Canada or its police force as they follow Government of Ontario /  Canada with their own too  Acess to Information AND PRIVACY laws, which kiss only for criminals to use ?

CRIMINALS AS MY NEW NEIGHBOUR (A COUPLE I CAUGHT AS CRIMINAL ORGANISATION) ORDERING CITY OFFICIALS (WORKERS) CAN HAVE PRIVACY BUT NOT A DECENT CITIZEN LIKE MY MOTHER WHO IS a decent since here from 1948 an 89 YEARS OF AGE GETTING SUCH BAD REPEATED COMPLAINTS BY THEM VIA CITY & POLICE DUPED BY SUCH CRIMINALS PASSING AS CIVIL ONLY ? City come with 2 police each time to kiss these criminals; over 20 policemen so far, isn't that enough? - Any idea how to stop these criminals an Nanette and Doug in ValCaron?
www.langdonart.com
Report Spam   Logged
Artiste
artist extraordinaire
Hero Member
***
Offline Offline

Posts: 9354


« Reply #2 on: November 22, 2013, 12:02:48 pm »

You want to know more ?


Au revoir, keep care,
hugs!

Order now for Christmas your unique painting this one or have one created for you: ontart@yahoo.ca
www.langdonart.com

Pour Noel, tu commandes maintenant ces peintures ou tu fais un ordre pour peinture unique pour toi: ontart@yahoo.ca
www.langdonart.com
Report Spam   Logged

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Bookmark this site! | Upgrade This Forum
SMF For Free - Create your own Forum


Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy